Osmička je můj osobní programovací projekt. Je to snaha o hru, která bude načítat osmisměrky, které si pak budete na počítači myší luštit.

Osmička 1.0

  • programována v GameMakeru
  • pouze Windows s DirectX 6
  • Funguje pro základní obdélníkové a jednoduše tvarované osmisměrky se zvýrazněným textem uvnitř a přiloženým zněním (vtipem).
  • Bug: POKLADxPŘEDPOKLAD = slova k zaškrtnutí, která se obsahují, program nehlídá, tzn. jde je špatně (opakovaně) zaškrtnout a docílit tak nedoluštění osmisměrky. (Luštění se předčasně ukončí!)
  • Bug ROZLIŠENÍ = pokud se vám osmisměrka nevejde na obrazovku, zobrazí se necelá a běží kriticky pomalu, ale lze ji vypnout ALT+F4 a změnit v nastavení velikost fontů (rozlišení je doporučeno 1024x768)
  • Osmička 1.0 (1,10MB)

Archiv osmisměrek *.8mi

Zde bude archiv osmisměrek, které budete moci v Osmičce luštit.
Pokud nějakou v Opisovači vytvoříte, pošlete mi ji na email karelik@seznam.cz, já ji s vaším jménem uveřejním.
Pack s 31 osmisměrkami od autora (14,76kB)

Odkazy

Začátek